LÅÅÅÅNGT INLÄGG (HELGEN)

Fredag:
Jag började med att jobba på morgonen och slutade klockan fyra och det va ju en aning drygt och sen drog jag till stan och så helt plötsligt så träffade jag Peder utanför svavagallerian och han frågade vad jag skulle göra då sa jag att jag inte skulle göra nånting och han väntade på två av hans kompisar så när dom kom så följde jag med dom tre till stadparken där dom drack och där va massa andra som jag kände så vi snackade med dom och va med massa andra sen kom Toni mer eller mindre ifrån ingenstans tyckte jag i alla fall *hihi*
Och inte så jättelångt efter det drog jag och han hem till mig och där somnade jag till tvn men han va fortfarande vaken.

Lördag:
Jag vaknade av att Tina smsar mig och säger att jag ska åka till knivsta marknaden men det orkade jag inte sa jag då men sen hade jag ju inget val så jag fixade mig och toni med åkte dit och toni va där med tim jenny och några mera medans jag va där med tina madde och maddes lillebrorsa.
Sen drog jag och toni till knivsta station för att åka hem men där satt emma och hennes kompis alexandra så vi snackade med dom lite granna coch såg tåg efter tåg efter tåg åka förbi oss.
Vi åkte samma tååg som dom men vi hoppade av i uppsala. Åkte hem och käkade sen drog jag till enköping och han åkte hem. Härligt vare att åka dit ! Fast bussresan va lång och tog en evighet. När jag kom dit mötte nicke mig och vi drog hem till honom.

Söndag:
Vaknade med nicke på andra sidan sängen och typ kollade på tv har jag för mig och vi gjorde inte så mkt mera än att bara se på tv och senare på kvällen drog vi och köpte chips för då hade det slutat att spöregna tack och lov. Så vi drog först till närmaste macken men dom hade inte det vi skulle ha sen så drog vi till statiol och dom hade det tack o lov ;D Sen hem till han kolla film och käkade chips mumms.

Måndag (idag):
Åkte jag ifrån enköping typ runt nio tiden kom hem till mamma duschade och sen mötte madde nere vid skolan. Vi åkte ner till stan och sen åkte vi ner till boland och träffade jonas robert rikard och sen träffade jag äntligen Jocke. Och himmel så jävla söt han va, men när vi stod och snackade uppe nånstans på lilla boland så står typ ALLA i hans klass och glor ner sig på oss två och det va ju inte lite pinsamt dom typ skrek " jocke kommer få ligg" hela tiden sen öppnade dörren och apploderade och shitt. Både han och jag skämdes !
Senare kom pappa och hämtade mig och Madde och vi åkte till björklinge och där träffade vi jonas och några andra det slutade med att vi drog ner till badet men där nere började jag få massa tankar i huvet och jag mådde sjukt dåligt. Ingen verkade se det på mig så jag drog därifrån men skyllde på myggen.
Madde och jonas gick efter mig men dom gick bara för jag gick dom frågade inte hur det va med mig ingenting sene hamnade vi bakom affärN och där satt jag bara helt tyst varken jonas madde eller dennis pratade med mig ... Och jag orkade inte prata med dom heller , dom va antagligen för upptagna med varandra så jag orkade inte störa så jag ringde pappa och han koom och hämtade mig så nu sitter jag bara vid datorn och har mega tråkigt så jag passade på att skriva detta långa inlägg.
Btw: jag fick min första idolbild också.. Den kommer upp lite senare eller kansek direkt efter detta inlägg, tänkte inte ta det i samma. Det blir för mkt på det hära inlägget då isf. Hihi , fast nu måste jag springa och kissa jag kissar på mig snart. (intresse smurfarna hoppar av intresant fakta) visst ?
Kommentarer
Postat av: Anonym

vem jocke ? :)

2010-05-26 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0