KOM HEM FÖR 1 TIMME SEN

Som rubriken lyder så kom jag och toni hem för en timme sen ifrån grönan och tro mig det va as kul fast det va blött. Men som man säger det finns inte dåligt väder bara dåliga kläder och det kan man påstå att mina strumpor va.
Vi hade as kul men det vart tyvärr inga bilder för det regnade som sagt.
Fast toni och jag åkte kärlekstunneln så köpte han kortet i nykelring så nu har han den på din nykel och jag ska ha det med när jag kommer hem ska jag sätta dit den. Fett sött av han, älskar han !

Nu när vi kom hem så drog jag av mig alla exktra kläder så nu har jag bara myskläder på mig.
Vi gjorde precis klart maten, fett hungriga vi va efter grönan. Ja som ni kankse inte viste så måste man ha legg om man ska köpa mat med kort. dom är helt dumma i huvet jag svär ! Så nu ska vi se tv eller film och äta sen blir det mysmys i sängen. Hoppas ni får en bra dag och kväll samt natt för det har jag haft och kommer jag ha,
Kommentarer
Postat av: KIMSYVIMSY

hahaha jaa de trodde han. jag sa att jag skulle testa leendeutlösaren på min mobil haha

2010-05-09 @ 01:18:58
URL: http://kimsyvimsy.blogg.se/
Postat av: Ronja

svar haha ah det gjorde jag ;p

2010-05-09 @ 08:56:38
URL: http://ronjalundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du gjort din header? :D

i vilket program? den är jätte fiiiin

2010-05-09 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0