JOBB, SIMTRÄNIG, STAN !

Precis vaknat satt på mig kläder. Det är helt underbart väder ute men satte på mig varme kläder idag för det blir säket lite blåsigt som det varit tidigare dagarna.
Nu måste jag skynda mig för pappa vänta han skjusar mug till mamma jag ska fixa mig klar där packa min väska sen åker jag till holmlunds jobbar till tolv och åker sedan till fyrishov för att där ha simträning med tjejerna i klassen för att kunna få ett betyg i idrott. Hoppas jag lyckas !
Senare efter det ska jag va på stan med mamma och shoppa, man får väll se vad som följer med mig då. Men nu måste jag kila , ha en bra skoldag ni alla andra som går i skolan puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0