IN THE TONI'S PLAYS !

Vaknade för ett kort tag sen och så börjar man med att skicka ett sms till Rebecca och då får jag ALLA hennes sms samtidigt och hon hade dampat ur på mig för jag inte svarat eller ngt *hjälp* men jag ringde upp henne så hon är nog snart klar och ska in emot stan sen ta tåget hit så kanske bäst att man ska sätta fart och fixa sig så man hinner in tills dom är framme i  Sthlm.
Mn älskling har gjort smoothie med hallon och det är kärlek till det alltså. Fett skönt dessutom för min tunga (det är drf han gjorde det till mig). Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sen ska jag välja kläder och sminka mig så man kan bli klar nån gång inför GRÖNALUND ffs (: puss på er sötnosar.

Bild ifrån när jag och elin va på grönan
Vi sitter i frittfall. Omg säger jag bara !
Göras om idag dåra ;D fast med Rebecca
Kommentarer
Postat av: Ninwe

sv: jag fixar mej för stan och så kollar jag på reprisen av talang :D

Hoppas du har det roligt på grönan :D

2010-05-08 @ 13:04:31
URL: http://ninwes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0