IN THE ISABELLES PLAYS

Tjenare älsklingarna , jag sitter nu hemma hos issa och hon slingar sitt hår eller hennes styv mamma gör det och hon ser skit rolig ut med den dära mössan på sig.
Idag har jag varit i skolan och sen drog jag till stan med Madde fast hon drog till björklinge med jonas och jocke medans jag va kvar inne i stan o bara satt på stationen och hade sjukt tråkigt sen smsade jag issa och va med henne och några andra. Vi drog hem till henne för hon skulle ladda sin mobil sen drog vi ner till stan igen och träffade adam tillberg granen rasmus narre och vi drog ner till ån satt där o snackade och sånt dära + det blev massa bilder också under kvällningen som kommer komma upp senare när hon lagt in bilderna på sin dator. Hoppas ni har haft en lugn dag o kväll det va ju underbart väder idag , ni kanske gjorde som mig ? solade ?
Morgondagen kommer se ut att jag ska jobba och sen ska jag antagligen hem och hämta pengar sen ner till stan igen för att sola solarium. Härligt värre, tummen upp på den alltså.
Nu ska jag kolla vidare lite på bdb , fejjaN och sen lite bloggar dom som är mina favoriter sen ska jag antagligen ta bort sminket kanske. Eller nej juste jag och issa kanske ska ut o ta mörkes bilder :) så ni kommer säkert få bilder på det också. Nu ska jag kila iväg ifrån bloggen men vi höres. Älskar er trogna och glada läsare :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0