DU MÅSTE FÖRSTÅ..

Förlåt mig vännen men jag måste..
Kunde inte hålla det längre inom mig.. Jag försökte säga det på det snällaste sättet som jag kunde, jag lovar jag försökte verkligen. Du måste förstå att jag måste tänka igenom detta, du är en underbar människa och jag tkr om dig det vet du.. Du vet hur det ligger till nu... FÖRLÅT .. Är så ledsen att jag fått dig att gråta, du får hata mig du får slå mig men jag hade inget val .. "/ det kanske löser sig och jag vill det mer än allt för du är verkligen underbar Toni men mitt hjärta säger en annan sak o jag måste lyda det.
Jag ska försöka , jag lovar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry för allt sofie jag ska ine vara ivägen längre förlåt för inatt förlåt verkligen förlåt.

Jag borde fattat men dum som jag är gjorde jag inte det!

Klart allt är jobbigt jag borde stöttat istället för dummat.



Du är en ängel och det vill jag att du ska förstå.

vad jag än gör är du förmodligen för svår att nå.

Du är en underbar flicka,

och jag vill att du ska hitta,

kärleken i div liv,

som ger dig lycka och energi. <3



Många underbara hjärtan vännen

/ You know who I am and how to contact but please let me be anonymous

2010-05-20 @ 00:32:20
Postat av: Pernilla

jag finns här för dig hjärtat, tveka aldrig på det, <3

2010-05-20 @ 11:52:00
URL: http://pillsie.blogg.se/
Postat av: saga husberg

ÄLSKLing smsa mig NUU ! :O <33

2010-05-20 @ 17:13:01
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0