ÄNTLIGEN FAN

Kom precis hem ifrån stan.

Dagens berättelse (det som hänt idag)..
Idag så hade vi skol DM och vi förlorade alla våra matcher tyvärr men vi va bra som fan i alla fall och hade ganska jämna matcher emot våra motståndare. Efter DM så drog jag ner till stan med Angelica fast hon hoppade av vid stationen och jag fortsatte till Torget där jag träffade Madde och så träffade vi min pojkvän. Vi drog och ställde oss utanför Darkwell och jag va nervös som ett jävla cp alltså och så kom mamma dit så går vi in och jag får massa information hur jag ska sköta det och sådära sen visade han in mig i rummet där jag skulle pierca mig och jag drog med mig Madde in och jag höll henne i handen.
När snyggingen som piercade mig skulle trycka in nålen så kramade jag sönder hennes hand alltså trodde jag skulle typ dö eller nånting men det gick väldigt fort. Så nu är man piercad i tungan ffs !
Efter det träffade vi Maja & Lemis och vi va med dom och bara drog runt lite granna sen drog Madde hen till sig och vi va fortfarande på stan. Maja och Lemis drog för att käka så jag och toni drog till stationen och bara satt där och väntade på att Maja skulle höra av sig till mig men hon bad oss komma till dom där dom käkade så det gjorde vi och då ville toni ha bufé också så lilla jag satt bara där mobbad och kunde inte käka :'( *snyft* för min tunga är ju typ ballong.. Efter vi käkade så drog vi och fikade och jag klarade av att käka en halv kladdkaka sen gav jag resten till Toni för jag kunde inte äta mera för det gjorde för ont. sen drog vi bara till bussen och han till tåget så nu sitter jag bara här och snackar med Niclas som jag föresten va med igår hemma hos han i enköping. det va små trevligt ! Han är en snäll fisk :) Men nu ska jag skutta in i duschen. ett inlägg kommer väll innan jag ska lägga mig så ni vet att jag lever..

Denna natt kommer bli som precis alla andra nätter denna vecka.
Ensam och tråkig,  gråt och ångest, smärta & hat... Allt på samma gång "/
Kommentarer
Postat av: TEZZIH

Hejsan !

tack för dina fina ord, men tyvärr har jag inte gjort designen själv, suger på sånt hehe .

men jag tycker att du borde gå in på www.silverninas.blogg.se , det är hon som gjorde min design hon är sjukt bra på sådant !

hos henne kan man beställa designer, dock inte gratis men ändå !

jag gillar din design =)

kram/tezzih

2010-05-06 @ 21:07:26
URL: http://tezzih.blogg.se/
Postat av: linnéa

svar;oj, tack så jätte mycket! :D Detsamma!

2010-05-07 @ 06:58:18
URL: http://eemelieliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0