UTKLASSNING

Matchen med U-laget vart en utklassning
Matchen slutade 14-0 till oss och jag gjorde 3 kassar samt 3 elr 4 ass *Stolt*
dom körde upp mig som fiskare och irritationsproblem typ så varje gång vi hade bollen så skulle jag springa upp allt vad jag pallar och irritera där uppe framför deras målvakt och det tog som fan på mina knän för jag hade glömt knäskydden i väskan nere i omklädningsrummet. Sen fick jag och Toni skjus till stationen där träffade man Felli hon skulle med till bjöklinge. Kom hem och typ duschade sen vare bara film sen sova va helt död.
Det va lite granna om gårdagens match. Btw ; Arlanda trodde dom hade vunnit matchen emot oss för att det vart fel på hallbokningen men det kan dom ta sig med att dom inte har än så länge ;) hihi. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0