MASSVIS MED BILDER ! NI ÄLSKART


The voice 09 med jackie & annat folk, jag saknar som fan.

Jag & Nicke hemma hos fred typ i somras. Vi hade as kul =)

Jag & Rebecca åkte ganska mkt moppe i somras in till bjk och va där
fan minnen för livet alltså, fan att vi tappat kontakten som in åt helvete ! Men älskar dig ändå..

Vintern 08 I think, det va på ice raceingen *Stavning*
på bild är det Nån med gul mössa, jocke, jag, nån med svea mössa, juliah och fred :)
alltså dunder , helvete att det inte va ngt nu eller har det vart ? fan i helvete om jag missade det alltså.

Toni Ekstrand & jag, alltså vi strulade inte elr ngt jag ville ta kort på han och mig när jag pussade han på kinden men han ville inte va med på kort så kortet vart sådära, haha. och för er som undrar så va vi tillsammans då !

En bild ifrån typ början av åttan , Birk Petter Markus Patrik & Anton, fan va olika dom är där och nu
man ser iallafall att dom förändrats framförallt på markus patrik och anton :)

Va och rökte i skogen med madde berfin o nån till minns inte vem och så typ låser sig maddes knä på ngt jävla vis och jag lägger ner min jacka på marken och berfin sitter på henne och håller i henne medans jag måste trycka tillbaka hennes knä. Hon skrek och slogs typ ! Jag tror hon smått hatade mig efter det faktiskt :$ men gå det kunde hon i alla fall efter 15 minuters jobb haha.

Issa och jag överst sen har vi Niaz & Johannes underst. Jag sitter på Johannes och Issa på Niaz
och dessutom ser man Tor i bakrunden. Alltså fan vad jag saknar sommaren med er filurer alltså älska er fan !

Fylle fest på en onsdag mitt i skolveckan tillsammans med Madde Emma Fredrik (han jag kramar på bilden) Jonte och typ nån annan också. Fan va nice det va och jag samakade ciggarr för första gången o jag och Emma började hosta men inte Madde hon klarade av det fast man såg att hon ville hosta typ :p

Som sagt var, fyllefest på en onsdag mitt i en skolvecka.
Emma och jag på bild och jag har en yom ölförpackning på huvet :)

Jag och min älskade barndomsvän, saknar dig och stunderna tillsammans med dig.
Men för i helvete det ändras i sommar ska du se :) vi ska väll till hälsingland och grönan va ? <3

Jag och Karin på en träning, hon va inte med för hon hade ngt fel , skada eller sjuk elr ngt och jag satt och vilade pgrundav att mitt knä hade vridit sig och jag hade sjukt ont .. Tog kort på min fläta då fan 

Nån knäppte bild på mitt aaassssssss venne vem eller varför -.- nån av mina kompisar va roliga och tog min mobil o tog kort nere på maxtoan.


Inte den blekaste aning om vart jag tog den dräa bilden bara att jag tog den i somras
när jag va på semester med min farsa upp till norge :) haha.

Första bilden på mig och min älskade pojkvän, tog den första dagen vi träffades när vi va ute och gick mitt i natten typ. teo är då fotografen till denna bild. Jag älskar dig Toni !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0