BILDER IFRÅN MIN "MIDDAG" I FREDAGS MED ÄLSKLINGARNA !

Älskade bror
jag älskar dig

Sofie "pinglaN" Schilcher '

Ljuset i mitt hjärta är du Toni Classon Kalliomäki
du håller lågan vid liv så den inte dör ut. Älskar dig

Jenny "jenglaN" Blomkvist hjärta Sofie "pinglaN" Schilcher

Vi delar på ordet kärlek tillsammans lever vi i kärlekens armar
jag älskar dig Jenny !

Sofie Emma Aaurora Schilcher
Jenny syster
Tim Classon Kalliomäki även kallad min bror , älskar dig.
Toni Alexander Classon Kalliomäki
är glad att jag kan kalla dig min pojkvän
jag är fan stoltaste som fick dig älskling ! <3
Jag igen typ.
Armbanden jag fick av Tim har jag på bilden
dom va underbart vackra. Älskar dom ! Tack brorsan <3
Syster + Pojkvän = syskon :) (?)
pojkvän & flickvän
bröderna twins :D
Tjejer undan dom är mina och jennys :)
igen ¨
flickvän & pojkvän
syster & bror
jenny & tim
KÄRLEK !
bror & syster
älskar dig
vi igen
haha hjärtat det ser ut som om du spänner hela ansiktet
du får rynkor av det.. slappna av (aa) hihi..
Pussen på broder. Du är så söt !
Slicken på broder. Du är för sööt !
syster pojkvän och jag
pussen på världens bästaste
bröderna twins och syster jenglaN
kolla på mig o t
älskling jag bror <3
kolla på mig o tim fan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0