LÅNG TEXT OM 3 DAGAR I RAD !!

Nu ska jag uppdatera det jag inte hunnit eller haft ork att skriva om.


LÖRDAG/NATT: jag och jenny vaknade ganska sent har jag för mig och vi drog upp och fixade oss. Jag tror jag duschade också och sen att hon hoppade i badkaret. Min älskling låg kvar på madrassen och va sjuk som fan stackarn och han mådde inge bra och han kunde knappt svälja så hans mamma ringde till läkarmotagningen i solna och han ville att jag skulle följa med honom men jag orkade inte det så jag drog med Jenny och kollade på Tim som spelade matchen fast först så fick vi gå till Ica och köpa 1 liter mjölk åt kiosken som finns nera vid hallen haha. Matchen slutade i alla fall 1-6 till SKÅ IK alltså SIK förlorade men det va Tim som gjorde målet och det va snyggt som fan tkr jag i alla fall. Sen vart det hemfärd tillbaka till dom och då gjorde vi inte så jättemkt vi käkade bara och sen så kom nicke och då drog vi och köpte energi dricka, igen. Och så drog vi hem till tvillingarna igen för Tim och jag skulle på toa typ men sen drog vi ner till ishallen och åkte skridskor men stackars Toni fick inte åka men det gjorde han ändå senare, haha jag hade tagit hans grillor ist för att ta ett par låne skridskor för dom är jobbiga att åka runt med. Men hur som helst vi va där ett bra tag åkte drack energi dricka och sen åt chips och popcorn som Nicke och Toni hade dragit iväg och köpt. Det va mysmys att bara vara Nicke Toni Johannes Tim Jenny & Jag. När vi kommer hem sen efter ca. 3 timmars åkning och massa så satte vi oss och spelade kort typ ett tag sen spelade vi monopol och jag vann bara för jag är bästaste ! Första gången jag inte går bankrutt fan men när jag hade vunnit och så dära då tröttnade vi på att spela men så kom jag på smarta idén vi kan ju göra klädpoker och det gick dom med på fast vi körde neger och president och den som förlorade fick ta av sig ett klädesplagg det va faktiskt ganska kul och där vann jag igen , jag hade mest kläder på mig Tim förlorade först sen jenny sen åkte Toni ut ! Och för er som undrar och tror säkert att vi satt helt nakna så gjorde vi inte det man förlorade när man hade troser eller kalsonger kvar på sig och sen förlorade igen (satt man egentligen skulle tagit av sig dom) då åkte man ut. Då vet ni det också ! Men sen fram emot kanske 07:30 på söndagsmorgonen så lägger vi oss och kollar på film, Jenny & Tim somnade ganska fort tror jag men Toni lät mig aldrig vara så jag venne när jag somnade egentligen ! -.- Det va ganska drygt.

SÖNDAG: Vi alla vaknade av att tvillingarnas pappa baknade på dörren och sa att Jenny hade telefon. Hon klev ur sängen och svarade sen typ så hörde man att hon diskuterade med sin styvpappa i tele om när hon skulle åka hem och hon va tvungen att ta 3 tåget hem och han ringde halv två , vi låg liksom och sov allihopa då och då fick Jenny en jävla fart för att hon va tvungen att dra hem såklart och jag kunde inte somna om när hon hoppade och far över madrassen var tredje sekund så jag drog upp plattade håret och sen gjorde ingenting typ.
När tim och jenny drog satte jag o toni och kollade på tv och sen kom tim hem då gjorde tim mat så käkade vi och spelade kort *ovanligt?* nej inte direkt kanske.. Sen ungefär vid 7 tiden drog jag och toni därifrån och jag skulle dra hem.. Jag åker hem och sen när jag kommer till busshålsplatsen och väntar på bussen så kommer en kille i min klass gående ifrån 8an och han är typ hög som fan alltså beter sig sjukt konstigt vart fan rädd för honom, sen på bussen satt han och petade på mig och vi gick av på samma hållplats också *självklart* men jag mer eller mindre småsprang hem. Såå fort jag kommer innanför dörren så springer jag upp på rummet och jag slänger av mig sakerna och tar bort sminket lägger mig i sängen med äppelpaj och vaniljsås på och äter det medans jag snackar med pojkvännen min i telefon och kollade på hockey när CANADA VANN MED 3-2 i förlägning fyfan vad jag ägde ut älsklingen min då. Kolla han ba : USA kommer vinna, vänta bara dom kommer igen. Men vilka vann om inte CANADA ?! mihi..

MÅNDAG: Som jag skrev i inlägget under så väckte mamma mig och jag duschade och alla det dära blabla det kan ni läsa där. Men när jag kom till skolan så kom jag typ 10 minuter sent till NO lektionen men det gjrode inget för vi gjorde inte mera än lyssnade typ på massa saker som våra lärare sa till oss *logiskt jag vet*. Direkt efter den lektionen va det lunch och vi fick nån äcklig fisk med potatis som va överkokt alltså hatar maten i skolan. Hur som helst sen i vardagsrummet ("uppehållsrummet") så snackade vi om massa saker det va Berfin Edvin Anton Mille Bnjamin Jiyan Markus Jens Birk Petter Daniel Patrik som satt där inne alltså HAHA vilket kaos det vart alla mördade typ Anton slängde han hit och dit bar på han och trök ner han på golvet, men man märker ju att alla ger sig på den som är minst i klassen. Stackarn!! Men kunde inte låta bli att skratta som fan för det såg så förbannat kul ut alltså. AAAH juste sen Jens kom hem ifrån Thailand igår och han är jätte vackert brun är svartsjuk som fan på hans hy nu alltså fast han va smått fläckig i ansiktet men han hade älskvärd hy :) mkt vackert. Men sista lektionen va iallafall musik och vi ska tydligen skriva en låt , sjunga in den så man kan , och sist men inte minst sksa man spela in den i en studieo elr ngt sånt dära och lägga den på en skiva och ge den till min lärare. Det låter kankse som ett svårt arbete men det är mkt lättare än vad ni tror framförallt om man har intresset till det och dessutom så tänkte jag ta låten som jag och jenny ska skriva och sen sjunga in i studio för man ska senast lämnat in skivan innan 9ornas avslutningslunch eller nånting sånt dära fast jag ska göra klart det så snabbt jag kan typ för att få bättre betyg än G i musik. Borde få mera än ett fegt G tkr i alla fall jag. Men hur som helst efter musiken ringde pappa och säger att han inte kan komma in och hämta mig för att han sitter fast med bilen och kommer ingenstans tyvärr så han hämtar mig imorgon istället efter min träning. Och det ska bli underbart att få träna igen och komma ut på planen och inte tänka på nånting annat än klubban bollen tjejerna runt omkring mig och sen ha kul, glömma alla problem och tråkigheter som finns och existerar runt omkring oss. Men efter jag lagt på med pappa så promenerar jag hem med Evelinn & Hanna men smarta jag halkar duktig som jag är alltså haha sen höll jag på att snubbla över min lillebrorsas hockeyback som stod precis innanför dörren men jag hann få upp balansen, drog av mig sakerna uppe på rummet drog ner igen gjorde ngt o käka och nu sitter jag här och snackar med nån sak på msn som säger att vi tjejer är konstiga för att vi alltid tkr vi är så feta fast många är pinnsmala men det är så vi tjejer är. Ni borde acceptera oss killar annars gåre illa ska ni se :)
Nej men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och vila, jag är trött som in åt helvete efter denna dagen i skolan och sen så har jag ont i huvet eller jag börjar att få + min kille ringer väll antagligen senare också och jag brukar inte orka snacka så länge med honom då för jag är så trött men idag/ikväll ska jag orka. Så godeftermiddag på er alla så höres vi senare, älskar er alla trogna läsare !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0