UNDERBARA LÖRDAG !

Igår då va det lördag och jag kan bara säga att denna lördag va nog den bästa på ganska så jättelänge.
Först va det match emot Enköping och jag va fan en aning nervös trodde jag skulle ut igen och få röttkort men jag klarade mig fan ifrån det jag kankse spelade lite bra men sak samma resultatet vart 4-1 till dom och karin gjorde vårat mål efter nån minut bara. Det va as snyggt fan !
Tvillingarna och Jenny va och kollade på min match också och dt gjorde mig ännu mera nervös egentligen för jag va rädd att göra bort mig på planen men det gick som det gick som sagt..
Efter matchen drog vi hem till mig och så drog mamma och handlade tacos saker sen när hon kommer hem så ställer jag och Jenny oss för att göra iordning maten medans killarna ligger i mitt rum och ser film typ. LATA SAKER ALLTSÅ ! Sen vart det klart och efter vi käkat det värmde jag hallon och jenny fixade med vaniljglassen och så vart det varma hallon och vaniljglass som efterrätt riktigt mumms va det.
Haha vi hade underbart mysigt o snackade med varandra och drev sönder med Toni haha , sen efter vi dukat undan och så så tog vi kort och det vart as häftiga bilder och dom bilderna kommer komma senare när toni har lagt upp dom hemma sen och då kommer jag lägga ut dom här på bloggen , bdb & facebook (=
Jag fixade mig klart och Jenny fixade sig lite granna med och killarna tog kort igen typ sen drog vi till stan och träffade Ahmed & rebecca i musikenshus och va med dom. Vi drog till Jalla och Rebecca käkade och så kollade vi på melodifestivalen där också, hihi fett nice alltså dom höjde volymen på tvn när vi frågade. ÄLSKA Jalla fan ! Oh efter det drog älsklings bror & syster hem till syster och vi andra drog till stationen. Ahmed drog till sin buss och jag, rebecca & toni drog till 111 bussen och satte oss på den sen hoppar vi av i lövstalöt där hennes pappa hämtar oss och vi åker med hem till henne för vi ska sova där. När vi kommer hem till henne typ dunkar hon musik och jag typ mobbade toni och toni är bög (vet ej vad jag ska skriva för vi gjorde inget typ) men sen spelade alla vi 3 kort lite granna sen drog vi ner och käkade pannkakor och kollade på sean the man atchi *stavning* och han är fan grym som fan haha skrattade i stortsett hela filmen haha. Men hur som helst sen va vi as trötta så jag och rebecca tog bort sminket och sen så masserade jag henne lite granna och så la vi oss och kollade på beck typ men den fuckade efter typ halva så jag väckte rebecca som hade somnat och bad henne stänga av den och det gjode hon så låg jag bara och myste med Toni tills jag somnade , underbart!
ÄLSKADE LÖRDAG.. den va fan underbar alltså , rawr på den (=
Bilder kommer senare LOVAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0