TRÖTTER

Mamma väckte mig 07:50 alltså en halv timme innan skolan började. Varken min styvpappa eller lillebror hade väckt mig. Men jag kommer till skolan typ kvart i 9 ganska mkt försent men det gör inget för vi hade SO typ och våran lärare va inte ens i klassrummet när jag kom dit. Alla lektionerna rullade på som vanligt och sista lektionen drog jag hem, det va engelska. Fick hemtenta på det ist och ska göra den uppgiften hemma men den är enkel så jag gör den sen typ. Kom precis hem och dörren va öppen och min styvpappa hade glömt att dra ur nyklarna ur dörren så jag gjorde det snäll som jag är. Direkt så går jag upp på mitt rum slänger av mig jackan och slänger väskan på sängen och går ner i köket och frågar mamma om jag får ta en semla så nyss käkade jag upp årets andra semla för min del dåra tillsammans med ett glas mjölk och en drick yoghurt med vanilj smak. Mumms !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0