SOMMARBILDER


Brunbränd man va sommaren 09 eller vadå ?
Fan vad jag saknar det.
Bilsemester med pappa

Helt jävla magisk bild som pappa tog klockan 02.00 på natten inne i Norge typ.
Bilden ser ut som att komma ur ifrån en saga !

Jag kollade ut över ett vattenfall och pappa gick typ på bron över och tog kortet på mig
jag tkr jag vart bra på nästan alla bilder som pappa tog på mig den sommaren
dock hade jag inget smink men jag vart ändå väldigt vacker på många bilder.

Sitter brevid ett brusande litet vattenfall
det va ganska kallt att sitta där medtanke på att det blåser upp kallvatten på mig, men det va helt magiskt att sitta där och det va jätte vacker utsickt dessutom alltså. Älska bilresa med pappa !

Plaskplask bakom mig
jag saknar bruna lilla mig
det hade varit helt underbart om sommaren va här NU

Älskade pappa sitter och kyler fötterna i det iskalla vattnet nedanför ett stort berg som jag klättrade på senare
det är på en rastplats precis inne i norge.

pappa igen en bit utanför Narvik där vi stannade och fikade och tog massa kort
detta kort vart bra på pappa tkr jag.

Mitt strandfynd efter min lilla promenad på stranden längst ishavet som pappa badade i
Han är galen, han vägrar bada i sjöarna i sverige men så badar han i ishavet i Norge..


Finns inget annat ord än UNDERBART !

Saknar det som fan alltså.
Ser ni inte hur klarblått vattnet är eller ? Man ser växterna som om dom va kanske 10 cm under ytan när dom egentligen i självaverket ligger på 4 meters djup fast det syns inte för det är så klarblått vatten. Men som sagt var det är ju ishavet ! :)

Som jag sa, promenad på stranden.
det satt läskiga italienare som stirrade på mig när jag gick förbi dom typ

Jag smälter fan in (=

Vacker nattbild på månen och fjällen, visst ?

Jag på en fikaplats i typ Willhelmina :) påväg hem och vi har kommit in i sverige
som ni kanske förstår eftersom det va i Willhelmina
Och denna bild får då avsluta detta inlägg , pusspuss !

Kommentarer
Postat av: en läsare :)

du är jätte vacker utan smink!! :D

2010-03-14 @ 14:59:21
Postat av: Anonym

Måste bara får fråga en sak.. asso vart bor du? Dina föräldrar är ju sklda, bor du i sthlm eller? :)

2010-03-14 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0