"SKOLDAGEN" avklarad redan 11.10 (=

Fan va nice "skoldag" alltså. Hade ba 1 lektion sen fick vi sluta skoldagen.
När jag kommer hem så hjälps mamma & jag åt med att fixa min garderob. Ränsa ur alla kläder och lägga dom i säckar som min mamma ska ta med sig till jobbet på Onsdag typ för nån ville ha kläder till sina barn sen kanske vi ska skänka kläder till röda korset, det vill i alla fall jag göra. Vill hjälpa till lite granna !

Just nu sitter jag vid datorn och dricker pantionsfrukt och ska snart fortsätta med att plocka ut ur garderoben och se vad jag ska ha kvar eller inte och vad jag kan ha eller inte kan ha. Sen ska jag KANSKE åka ner tidigare till stan för att sola för det va ett tag sen och sen ska jag träffa Andreas och gå runt o prata med han nere på stan i det vackra vinter (vår) vädret.

Och eftersom jag nt har bloggat på nästan en hel vecka så kanske det kommer in lite saker då och då som jag skriver in i olika inlägg som jag kommer på att jag gjort under veckan som precis gått ('=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0