SCHILCHER TALAR UT


Som ni alla kanske förstått redan så är jag en väldigt upp och nervänd människa som ena dagen kan må hur strålande som helst sen andra dagen vara mer depprimerad än nånsin. För er som inte vet vad en upp och nervänd människa är så är det en tjej eller en kille som har ett bra liv men samtidigt är det ett rent helvete att varje dag vakna i sängen o tänka på hur dagen ska börja och sluta.
Varje dag har jag en känsla , en känsla om att jag inte är trygg på gatorna när jag går. Och det kan vara vart som helst, t.ex på stan när jag är påväg hem eller nånting jag kan känna mig iaktagen av folk eller en person men jag vet aldrig vem och det psykar mig ganska grovt och det gör mig samtidigt livrädd för det är nån eller några som håller på att hota mig och ringa mig med dolt nummer o säger att dom ska gå på mig när jag minst anar det och när jag befinner mig på en plats där jag inte känner nån. Jag *hmm* bytte nummer för ungefär 6-7 månader sen kanske men så är dt fortfarande så falska fittor som går bakom min rygg på mig och ger ut mitt nummer till folk som ba frågar rakt upp och ner om dom kan få det, alltså det är så lågt att jag knappt kan tro de alltså. Att jag ens har såna "vänner" eller just nu som jag ser dom fiender det trodde jag aldrig. Men en sak ska ni läsare veta, denna upp och nervända person som jag är idag hon va jag inte för ca 3 år sen. Utan det va mest tonåren som fick allting att fucka ur för jag började umgås med fel personer bråkat för mkt hemma för min attityd ändrades pågrund av massvis med saker och nu har det slutat såhära.
Brukar ganska ofta undra när allt bara ska få ett STOPP och alla problem bara flyter iväg som vattnet gör i dammarna på vårarna eller nånting liknande, men det verkar som att dom aldrig kommer göra det. Är ganska säker på att det finns flickor och pojkar som tänker och tkr samma saker som jag gör och då ska jag säga en sak till er. Jag förstår er mer än vad ni tror, och jag vet hur ni känner. Är exakt samma sitts som er just NU! det är en sak som är säker. Och va inte rädda för att kommentera min blogg här och nu och be om msn eller vad som helst om ni vill snacka ut om detta eller nånting mera, för jag kommer garanterat att förstå er..  
Det va allting ifrån mig just nu tror jag, jag är trött och funderar på att lägga mig i sängen o smsa lite granna med lillebrorsan Tim & pojkvännen Toni eller nånting, vi får se. Puss på er och godnatt !

Kommentarer
Postat av: ella

fan vad jobbigt för dej, att lixom vakna upp sådär varje morgon..jag fick också sånt där hot skit in i mitt liv, men när jag fick reda på vem det va så tog pappa över, och nej jag gick inte o sa till pappa eller mamma, det va han som märkte det på mej att något hade hänt, men aaa, nu e det över, men förstår dej, fan vad jobbigt :(. Men idioter finns har alltif funnits kommer alltid att göra. Men hoppas du skiter i dom där fittorna och går vidare. Jag menar det finns så mycket bättre att lägga ner tid på :). Du har ju pojkvän, och äkta vänner, lägg ner tid på dom ist, så ska du se att det kommer bli bättre. Dom som håller på att ringer, eller vad dom nu gör, kommer bli ut tråkade på att du inte bryr dej, så då slutar dom:)

Kram på dej :*

2010-04-02 @ 15:59:48
URL: http://absoluutella.blogg.se/
Postat av: louise

jag är också ganska upp o ner vänd, fast inte på samma sätt. men förstår dig.

antingen är de topp annars bott. så äre bara,

ta gärna min msn om du vill som jag komenterar me :) <3

2010-04-03 @ 17:24:23
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0