PLANERNA FÖR DAGEN/KVÄLLEN

Jag kom hem ifrån skolan precis och jag glömde såklart pengarna i mit skåp så va tvungen att gå och hämta dom igen och det va as drygt. När jag kommer hem så packar jag ner allting snabbt i min väska och lägger träningskläderna på golvet som jag snart ska sätta på mig och sen fixa mig. Tack o lov sa mamma att träningen va kvart i fem idag så den är tidigare annars hade jag varit där klockan sex och då hade jag missat den ^^ hihi.

Men planerna efter träningen ser ut på detta sett
Träffar jenny efter den om inte hon kommer till min träning o kollar på den
Sen ska vi ta det tidigaste tåget vi hinner med typ.
Sen träffar vi våra bebisar Tim & Toni så ska vi ha fredagsmys ;D
En Charmig bild. Hört att det är ganska så många som tkr jag är väldigt vacker på denna bild.
Stämmer det tkr ni bloggläsare  ? :$ hihi ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0