ORKAR INTE SKOLAN

Hej älsklingarna jag glömde skriva igår om vad som hände natten mellan lördag och söndag men det kommer senare idag då jag också ska skriva om gårdagen förlåt för dålig uppdatering. Nu har mamma i alla fall väckt mig och jag duschade direkt då mamma kom instormande in i mitt rum sen käkade jag frukost och sminkade mig och nu sitter jag här vid datorn och jag tänkte slänag in ett kort inlägg om min morgon för resten kommer komma senare ikväll då jag kommer hem till min pappa igen =) Men nu måste jag kila iväg ner och typ ta ngt mera att äta sen ska jag springa ner till skolan, första lektionen är NO sen direkt är det lunch det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0