ida borelius skriver!

sofie undrade om jag kunde skriva åt henne för att hon mår väll sådär,
men de är klart jag kan göra de! Jag och sofie delar en gemensam "vän" eller vad
man ska säga och båda mår väll inte så speciellt bra över honom, eftersom han har sagt
ganska mycket till båda oss som är "falskt". Men jag vill bara börja med att säga att jag kommer
ihåg första gången jag träffade dig gumman, när du, tobias och pernilla skulle sova här. Fyfan
vilken galen kväll (a) först kaosade den när vi skulle "bråka" de blev tårar hit och dit, men sen blev den
till världens lyckaste. Jag kommer ihåg typ första saken du sa till mig när vi träffades och de va att jag hade
maskara på ögonlocket och att den va kletig :$ haha fyfan vad man såg ut ... ;$ Från att du och jag inte
alls hade snackat med varandra och kände varandra så lärde va känna varandra på en kväll och en dag.
Känns som jag fick veta en hel del av ditt liv och du om mitt. Jag vet vad du går igenom, men som jag sa till dig
och min mamma, du är alltid välkommen hit, glöm inte de. Våra galaste bilder, när du våldtog mig och allt (a) haha saknar den kvällen som fan .. Men iallafall, sofie är en riktigt fin tjej! hon ställer alltid upp vad som de än gäller, hon är så äkta rakt igenom. Hon har ett hjärta av guld det vill jag att alla ska veta. Jag finns för dig sofie, oavsett vad. Glöm inte att jag alltid kommer att finnas vid din sida hela tiden. Jag älskar dig sofie schilcher och tro på orden, för alla mina ord till dig kommer ifrån botten av mitt hjärta!
De va allt från mig, puss! / ida borelius



jag älskar dig hjärtat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0