HATAR RUBRIKER

Nu är jag hemma hos min pappa och jag känner mig otroligt ensam.
Jag saknar Toni så jag sitter och fäller tårar som fan just nu och kan inte låta bli att lukta på mina hjärtkuddar som luktar som hans hår brukar göra när han haft sitt wax i. Usch hemska tanke om han inte får komma till mig denna vecka, då vet jag inte vad jag gör. Saknar han så jag har ont i magen just nu.. Klarar inte av detta, jag är fan för kär i honom. Går det verkligen ? Kan man verkligen vara för kär i en person, ååh orkar inte med saknaden. Jag älskar dig, det är tre ord som inte ens räcker till längre att säga till han för det är så mkt mera än dom tre orden alltså, finns inget ord för honom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0