8/03-10, kortfattat om dagen.

Idag va jag i skolan och vi hade tema vecka så det va en as chill dag sen slutade jag klockan två och då drog jag hem och satte mig vid datorn snabbt typ och sen drog jag till stan o träffade petra och emma sen samtidigtt som emma kom nästan så träffade jag Andreas han är as snäll o fett söt fast blir sur lätt men han är som mig typ. men sen kom jenny och vi drog hem till henne jag käkade där lite granna sen färgade jag hennes hår brunt så hon är nu brunhårig *mjauo* på det alltså, drog hem emd halv tio bussen och kom precis hem ska lägga mig i sängen nu och se "män som hatar kvinnor" som jag fick låna av jennys mamma, den verkar bra inte sett den. Ni som sett den rekomenderar ni den ? :)
nu ska jag lägga mig , puss godnatt älskade läsare.

Kommentarer
Postat av: berfin

jag såg den på bio förut och jag rekomenderar den verkligen ;)))))) pusss

2010-03-09 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0