31 MARS - KL: 02:04

Jadu, som sagt jag har svårt att sova och jag är trött som fan men så fort jag lägger mig i sängen blir jag pigg så just nu sitter jag och snackar med Erik och Tommy om massa olika skit saker och funderar på hur jag ska göra för att min blogg ska bli mera intressant för just nu verkar det som att min blogg inte alls är ngt som går igenom hos er. Jag har för viss del en del läsare men ingen som orkar kommentera om mina citat och texter eller vad jag gör om dagarna så det är inte lika roligt att skriva längre. Det va ganksa många som kommenterade min blogg förut när jag började starta den men just nu så är det tydligen kommentarstopp i det hela och det tkr jag är synd, men jag ska fortsätta och se och försöka ge det en chans till. Vem vet det kanske blir bättre med tiden fast det tror jag inte för mina läsare verkar svika mig mer o mer ...

Men hur som helst min skoldag som är om några timmar är planerad ganska detaljerat för vi har frilufsdag idag tror jag det är och klass 9F som jag går i ska till curlinghallen i stenhagen och curla sen ska vi åka ner på stan och käka på kina resturang som det är planerat eller så blir det något annat ställe.
EFter det med klassen kommer jag nog stanna kvar inne i stan för klockan tre ska jag möta Rp och Ahmed på stationen och va med dom ett tag sen får vi se vad dagen har att sluta med , antagligen försöka somna tidigare eftersom jag verkar inte få nån sömn nu över huvudtaget så jag ska dygna med erik via msn :)


Och sen idag så har jag och och pojkvän 3 månader 1 vecka och 3 dagar
och jag älskar han. Min fina prins ! Fast du är en aning pervers som ni kanske ser på bilderna (= men det är
Toni Alexander Classon Kalliomäki upp i dag alltså (=
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0