25 MARS 2010

Idag har jag varit i skolan precis som alla andra dagar så det är inte så ovanligt men så hade jag frågat min lärare om jag fick dra tidigare för jag skulle kolla en sak på katarina skolan men det va fullsatt så kunde inte kolla typ så jag drog in till stan igen där jag träffade några kompisar och sen träffade jag Rebecca som jag va med och hon shoppade lite granna så hjälpte henne typ och va packåsna som jag typ alltid är när jag är med henne på stan eller nånannanstans i sverige typ. Sen skulle hon dra till musikenshus för att träffa sin pojkvän o jag pallade inte va med dom medans dom slaskar sig så jag drog hem istället och gjorde mat typ och la mig i soffan i vardagsrummet. HAHA efter jag käkade så somnade jag medans jag kollade på typ Joey eller nånting, vaknar av att min brorsa väcker mig för det va mat och det vart våfflor såklart eftersom det är våffeldagen idag mumms på det. Efter maten så drog jag upp i mitt kaosiga rum och satte mig för att börja skriva på min Bildanalys som jag ska lämna in i morgon och jag vart klar och är ganska nöjd med den efter den vart klar så drog jag ner och duschade för mamma hade blivit klar i duschen. Och nu sitter jag här och saknar för många o vill bara undvika ALLA killar just nu som jag kan träffa i min närhet men går tyvärr inte "/ venne hur jag ska göra för det , men det är en annan historia som jag inte tänker ta här. Vill ni veta mera detaljerat så får ni väll smsa ringa fråga eller nånting sånt dära.. (= Jag ska lägga upp ett annat inlägg senare men tillsvidare ha det nice <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0