MICKIS IS HERE !

Sitter just nu med mickis i mitt rum och lyssnar musik och jag försöker få hit lenny till stenhagen så han kan va ute med oss lite granna för vi orkar inte bara va inne. Imorron smäller det och vi kommer va på agersta och för er som inte veet vad et är så är det ett ridläger. Islandshästar & det kommer bli as nice ! 
Hoppas det blir många bilder tyvärr har inte Mickis sin kamera med sig alltså systemkamera men bilder ska det väll ändå bli hoppas jag då på. Nu ska jag kolla runt lite mera o snacka vidare med älskade syssling på msn och lyssna på musik med mickis.. Det verkar nu som att Lenny inte orkar komma för han är full .. Neger unge på han alltså så jag och mickis får la roa oss själva .. ! :)
Kommer ha datorn med mig till agersta men inet säkert att jag kommer kunna va inne hela tiden eller så mkt men så gått jag kan ska jag försöka åtminstonde , ha en bra natt för det ska vi ha. Godnatt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0