Gäst bloggar!

Tja alla Sofies söta läsare! som ni vet är hon på ridläger nån stans i världen. Och för att hålla bloggen vid liv ville hon ha hjälp med att blogga osv. Så nu tänkte jag (Elsa), vara snäll och hjälpa henne :).


Som ni säkert vet ahr jag haft svårridna hästar, alltså ägarens tävlingshästar så dom har varit för pigga för mig, men nu har jag e häst som har varit en tävlingshäst och är ägarens privata häst. Som bara hon rider egentligen. Den gick super fint men att hon började passa i galoppen. Idag har det också varit så jävla varmt, och jag hade glömt att det var smart att kanske smörja in sig då. Så jag brände mig i ansiktet. Gör lite ont så där ni vet. Usch usch, puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ridlägret inriktat på, dressyr, hopp eller? lägg upp bilder! :)

2010-06-30 @ 14:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0