JOBBAR FLITIGT & EFFEKTIVT

Som rubriken säger så kan man ju verkligen säga att jag lever in i mitt jobb om man säger så. Eller ? HAHA nja skulle inte tro det. Efter lunchen med småttingarna så va dom ute o lekte på skolgården och vissa hade vattenkrig, när vi kom in så satte jag mig med robin i soffan och redan efter kansek 20 minuter somnade jag robin halv slumrade då och då sen vaknar jag av att någon unge väcker mig typ.
Så aktiv är jag på jobbet. Efter jag vaknade va det typ 30 minuter kvar tills vi skulle sluta fast vi fick gå 15 minuter tidigare än vad vi skulle det va skönare.
När jag kom hem hade jag hoppats på att få sova eller lägga mig i sängen och läsa i min påbörjade bok men nej inte alls. Mamma säger att jag ska plocka iordning på mitt golv för vi skulle fixa hela rummet idag och glad jag vart då eller. Väntat as länge på det :) så nu har vi fixat det lite granna. Mamma åkte på möte för inte så länge sen och hon kommer hem snart tror jag för dt va bara 1 timme. När hon kommer hem ska vi bära upp nya sängen och montera upp den så inatt kommer jag få en underbar natt, lite ovant kanske men det är ngt man inte tänker på tror jag. Nu ska jag kolla vidare på bloggar som är verkligen intressanta, hittat några st ! Men säger inte vilka än. Håller det hemligt än så länge ! Kram på er och vi höres senare.. ♥
Kommentarer
Postat av: Eriicaaa.

sv: haha, vilken tur!

Jasså du, njaa jag tycker gröna slår allt ;)

Äschdå skadar ju inte att vara beroende av det. Bättre än godis ju ;)

Aww, detsamma! ♥

2010-07-07 @ 17:20:35
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0