vardag

ChaCha pinglaN lovers
nu har jag kommit hem ifrån skolan. Direkt när jag kommer innanför dörren så hör jag att Urban sitter framför TVN i vardagsrummet brorsan sitter inne i sitt rum och spelar WOW men sen så hör jag nånting som inte brukar vara normalt i vårat hus när man kommer hem. Springer upp på mitt rum lämnar av mig jackan och väskan sen ser jag mamma hänga av toastolen typ där ligger hon och hostar. Hon har åkt på vinterkräksjukan. Stackarn !
Jag hade frågat tidigare under dagen om min pojkvän fick komma till oss över helgen eftersom det är alla hjärtansdag men det vart då bara ett kanske för att både mamma och Urban jobbar men nu vart det direkt ett nej med tanke på att hon vart magsjuk. *snyftsnyft* kommer få träffa min kille vecka 8 alltså då vi har sportlov typ då ska jag till sthlm tillsammans med jenglaN och vara där hela veckan typ eller nånting sånt dära. Menmen..
Nu ska jag nog bara ta det lugnt ett tag tills jag ska orka skriva 2-5 sidor om droger, vet fortfarande inte vilken drog jag ska skriva om. hihi =) , sen senare ska jag gå ner till Ica Maxi för att handla inför imorron med tanke på att det är nationella del prov B eller nånting sånt dära uppsattsen, vet fan fortfarande inte vad jag ska skriva om alltså panik på den grejen alltså. Men nu ska jag gå och hjälpa min mamma typ, ska ge henne vatten och huvudvärkstablett. Nu äre min tur att sköta om min mamma som är sjukling som hon gjort med mig alla gånger i min uppväxt som jag varit sjuk typ.. Pusspuss på er, kommer komma ngt inlägg senare också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0