VAD GJORDE JAG FÖR FEL ?

Ta min hand gör den varm, utan dig är jag ingenting alls
Ta min hand gör den varm, utan dig är allt så mörkt och kallt


Förstår inte vad som pågår
Vad händer ? Vad sker ?
Jag vet att jag gjorde fel, men ändå ska inte allt bara säga stopp och ta slut
klarar inte av att bråka med dig du fanns alltid där du har varit vid min sida
i ca. 4 år och sen så lämnar du mig bara för jag inte hade orken att skriva
just idag för jag inte orkade med nån annans, du släppte mig. Du släppte min hand.
Utan dig känner jag mig kall och tom. Snälla ta min hand och gör den varm !
Jag har tröttnat på allting, allting ska hända mig. HELA TIDEN ska nånting hända
och nu hände det som jag fruktade som mest.. Ensamheten av att bli lämnad av
dig, killen som stått fast vid min sida igenom eld och vatten och aldrig svikit mig. Du av
alla människor på jorden lämnade mig för en sån skit sak, jag står inte ut med alla tårar
som jag just nu fäller för dig. Du är en stjärna för mig men du svek mig och ramlade ner
ifrån den upplysta natthimlen så nu lever jag i ett mörker !
Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos, om du vill prata ut med någon så äre bara att säga till , vi känner inte varandra & sådär men du ska veta att jag finns ändå :D

puss <3

2010-02-22 @ 18:45:00
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0