Till min älskling

 

21 december 2009
Älskling det va den dagen det vart du och jag emot världen. Du och jag vart ett vi och du förstår inte hur glad jag är över att kunna kalla dig min pojkvän. Våran historia är helt underbar fast ganska så kort, började ju snacka på bilddagboken och den hemsidan är jag glad nu över att den finns, utan den hade jag inte hittat dig. Du är verkligen än underbar ängel för mig och du får mig att må bra och jag kan vara mig själv med dig. Det är helt underbart att kunna somna i din famn och utan dig vid min sida om nättarna är det fruktansvärt svårt att sova du anar inte kan inte tänka på nån annan än dig när jag ligger i sängen. Platsen breve mig då är tom och det är för stor yta i sängen så jag har jätte svårt att somna utan dig älskling. Jag känner mig tom och ensam utan dig vid min sida älskling, min kärlek till dig är helt obeskrivlig och jag sviker dig aldrig du är verkligen värd mig och jag är värd dig, vi är värda varandra bejbi. En dag utan dig är som en evighet det är jättesvårt att vara utan dig under veckorna går alltid och längtar efter dig tills vi ses på helgen. Jag kan nästan lova att du sändes ner ifrån himlen 30 spetember 1994 bara för att bli min pojkvän det dära datumet vi vart tillsammans , 21/12-09. Det kan ja nästan svära på att du vart älskling. Du är killen som otroligt många tjejer kollar på och tänker "fan vilken snygging/sötnos" men jag blir bara glad över att höra och se att andra tjejer uppskattar hur du ser ut för då kan dom också intyga om att jag har fått världens sötaste snyggaste finaste underbaraste pojkvän och det har jag verkligen fått också. Min speciella ängel som jag kan kalla min pojkvän och det ska jag kunna göra i evigheter, min fina kille jag lämnar dig aldrig för nån annan för du är verkligen den som jag letat efter. Alla andra ex som jag haft är misstag, bara stor hög med misstag förutom ett och du vet säkert vilket men det är en annan historia som hände för tre år sedan. Men älskling jag kan inte sitta här och skriva hur mkt som helst för ingen kommer säkert orka läsa detta bara du antar jag för du älskar när jag skriver om dig har jag märkt, tihi så nu ska jag nog sluta skriva fast jag skulle kunna sitta i evigheter och bara skriva om min egna nattstjärna.
Toni Alexander Classon Kalliomäki även kallad pojkvän i mina ögon, jag älskar dig. Kommer älska dig tills mitt hjärta säger stopp och med dig kommer det alltid att slå.. / Din flickvän, Sofie Emma Aaurora Schilcher 

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså shit, jag ÄLSKAR verkligen att läsa dina texter !

dom är gryma tjejen ;) <3

2010-02-19 @ 07:34:53
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0