du är sänd från åvan

Tobias Waltin, ängeln från åvan.
Det är en kille som verkligen alla älskar och tro mig jag menar verkligen alla
Jag började snacka med dig för ca 1-2 år sen första gången då du va tillsammans med en av mina vänner ifrån sthlm. Vi snackade bara lite smått och sen så vare inget mera med det efter det tog slut mellan dig och henne. Men efter ett tag igen ett år senare så började vi prata igen via playahead när du va på G med en annan tjej som jag nu har väldigt bra kontakt med och det är jag ganska glad över och det är tack vare dig. Tack !
Men hur som helst vi träffades första gången när jag va i sthlm med min klass och jag stannade kvar och va med Jocke och Mickis då smsade du och frågade vad jag gjorde då sa jag att jag va i sthlm central och du ville att jag skulle komma till plattan och det gjorde vi, och vi satte oss på en bänk. Du kommer där gående direkt över plattan och jag ställer mig upp och går fram emot dig , jag sjukt nervös över vad du skulle tycka om mig egentligen. Men jag gav dig en kram och det första du frågar va "Har nån av er cigg" hih jag fnissade och svarade "Men hejsan på dig också. Bra start där att hälsa" men du skakade hand med Mickis och Jocke och det visade sig att du kände Jocke sen innan på pea då ni snackade om hans hår eller nånting sånt dära liknande typ.
Men tiden gick och vi träffades inte på ett bra tag eefter det men vi smsade en heldel med varandra och jag kände att jag kunde snacka med dig om stortsett allting och det är glad över. Sen så en dag då jag hade rymt till märsta för att träffa Emanuel för jag inte träffat honom på evigheter så drog han och jag in till sthlm och då smsade jag dig och då va du påväg in till stan så jag och Manne satt och väntade på dig och så kom du, hihi. Vi va på platten *inte oväntat direkt* och snackade om allting och du trodde Emanuel va 16 men han i själva verket bara är 13. Men senare va han tvungen att dra hem igen till märsta så då vart du och jag ensamma och du träffade folk hit och dit som du kände och jag bara stod där som ett fån, du pressenterade inte ens mig eller nånting jag bara stod där och följde efter dig som en svans för hade jag inte gjort det hade du säkert glömt mig elr nånting liknande typ. Men sen så sa du till mig att du egentligen skulle sova hos en tjejkompis men hon va sjuk och du hade sagt till din farsa att du skulle sova borta så du kunde inte åka hem igen för då skulle han börja undra eller nånting sånt dära du sa. Du va inte sugen på att festa så du ringde runt dina kompisar men alla va på fest eller så skulle dom på fest men du orkade inte det och vissa som du ringde lr messade kunde bara ha en sovande hos sig och du ville inte lämna mig ensam inne i stan eller nånting liknande för det va tiden du brydde dig om mig.. Men sen tillslut ringde du pernilla eller ida det minns jag inte och då fick vi sova hemma hos Ida *stort tack till dig gumman* vi åkte till vällingby tror jag elr ngt sånt dära sen åkte vi till hässelby och träffade pernilla och sen gick vi till Ida, alltså sötaste mamman säger jag bara. Men sen hemma hos henne , ida alltså. Då hände nånting med mig jag började gråta jag mådde dåligt och va svag kände mig meningslös men du bara stod och höll om mig i deras kök och pratade lugnande med mig så jag lugnade ner mig helt och hållet så jag åtminstonde kunde snacka normalt. Och vi drog ut och så vart det några problem ute med några idioter som tror dom är nånting.  Det betendet dom hade va barnsligt som in åt helvete men du klarade dig tobias , tack och lov. Jag försökte försvara dig så gott jag kunde vet inte om det gav resultat men hur som helst när vi kom hem till Ida igen så va vi på hennes rum alla fyra och kollade på film medans som vi spelade sanning och konka , fan va kul det va hihi :$ efter det så somnade Pernilla så låg du jag och Ida och bara snackade om typ allting och kollade smått på filmen också men sen somnade Ida då låg du och jag och .. pratade med varandra sen somnade vi. Dagen där på skulle jag hem till uppsala men inte hemhemhem utan till en kompis som jag sov hos då och du skulle också hem till dig men först va vi alla fyra inne i stan ett tag! Efter att jag gått på tåget satt mig och börjat lyssna på musik får jag ett sms " Jag saknar dig redan bästavännen min " och jag vart så glad över att du kallade mig det så jag fick en liten tår i ögat och ett stort leende på läpparna mina. Sen gick dagar, det gick veckor och vi snackade som aldrig förr vi pratade i tele och hade as kul , jag log verkligen för mig själv varje gång jag lagt på telen med dig för du fick mig att glömma allting dåligt som hände mig då den tiden typ. Du skrev en gång på msn en dag då jag mådde dåligt, "sofie glöm aldrig att jag älskar dig, du är min sol du lyser upp min värld gumman" det värmde verkligen när du sa det och du fick mig ännu en gång le när jag bara vill falla och ge upp allting som va runt omkring mig. Du fick mig verkligen upp till toppen när jag hade kontakten med dig. SEN vafan vare som hände sen ? Allting rasade mellan oss, du slutade höra av dig jag slutade och vi skrev aldrig med varandra du sköt mig liksom åt sidan och dom få gångerna jag försöker få tag i dig och smsade eller nånting så kämpade du inte ens för att försöka få upp ett samtal mellan oss två utan du bara skrev o svarade på det jag skrev och då vare det gamla vanliga man frågar vad man gör typ sen inget mera.. Och nu, ja nu så eller förra veckan skrev du på msn och sa att du saknade mig och du alltid kommer älska mig och att du aldrdig vill förlora mig men du har slutat visa det Tobias , jag vet inte vad jag ska tro..
Du anar inte hur ont jag har haft sen du lämnade mig ensam kvar vi vägkanten och du anar inte heller hur lycklig jag vart när du skrev till mig men jag vart fortfarande arg för det verkade som att du trodde att du kunde komma och gå lite hur du ville och säga en sak en dag och sen nästa bara skit i mig så jag va helt kall emot dig och jag är ledsen för det Tobbisen min men du ska veta jag kommer alltid att älska dig och jag finns alltid hos dig. Jag vet att många säger det till dig , men egentligen hur många säger det och verkligen menar det till 180% som jag gör ?
Släpper du min hand igen så släpper du mig för sista gången , jag vill att du och jag ska funka, att VI ska funka tillsammans igen. Jag saknar dig bästavännen min , du anar inte hur ont jag har i hjärtat av saknaden efter dig..
Svik mig aldrig igen, lova det. Älskar dig Tobias Waltin !


Min älskade ängel, du är sänd från åvan för att vaka över mig
du är ängeln jag aldrig släpper igen. Lova mig att aldrig släppa min hand, jag har dig sjukt nära mitt hjärta så du anar inte. Du är en av dom jag andas och lever för. Du får min dag att brinna lämnar du mig släker du lågan..

Kommentarer
Postat av: cajsa

fin blogg

2010-02-18 @ 20:03:11
URL: http://cajsssas.blogg.se/
Postat av: Neli

Hihi ja populär vet jag inte om den är :D Hihi. Kanske. Ser fortfarande min blogg som en liten mini blogg hihi :D



Jag har tyvärr ingen msn! :( Men jag är verkligen intresserad av vad du använde dig av. Det skulle vara gulligt om du kunde dela med dig av dina tips på produkter.



KRAM tjejen ♥

2010-02-18 @ 20:06:17
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: frida

SV; Tack så jätte mkt! :)

skönt att höra och samma här ;)

händer det något kul i helgen då? <3

2010-02-18 @ 22:02:47
URL: http://miwiih.blogg.se/
Postat av: Neli

Hihi nej men då är din lika populär som min sötis :D Hihi. Kvittar ju egentligen hur stor en blogg är? Kolla kissies, hennes blogg är stor men hon är ju helt korkad haha :P Ok, nu var jag taskig. Men det är bara va jag tycker (a)



Ja jag vet att sprit kan vara bra för finnar. Har hört det flera gånger. Tack så hemskt mycket sötis :D Det är ingen fara hihi. Det är inte bråttom :D



Hoppas att du haft en bra torsdag hjärtat. KRAM ♥

2010-02-18 @ 22:52:22
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0