underbar kväll

hejhej alla bloggläsare & pinglaN lovers =)
jag åkte ner på stan idag för att jag hade fett boring
träffade först lemis coch selin typ på donken sen drog jag till max för att träffa jenny då väntade vi på andreas men han segade som in åt helvete. efter det träffade vi stoffe jonas lukas umme o en massa mera , alltså tro mig dom drog blondinskämt hela tiden bara för att jag och jenny va dom ända blondinerna med i "samlingen" ... kan dra dom jag kommer ihåg så kan ni få se hur elaka dom va emot oss.

1. vad söger blondinen när hon vaknar upp under en ko ?
svar : är ni 4 killar kvar ?
2. varför tog hittler självmord ?
svar : för han fick hem gasräkningen
3. hur kan man knäcka näsbenet på en blondin utan att röra henne ?
svar : man viftar med kuken under ett glasbord
4. vad heter blondinens två ända hjärnceller ?
svar : gravid
5. vad är det ända man behöver säga till en blondin för att få henne i säng ?
svar : hej
6. vad är det för skillnad på en blondin och ett bowlingklot ?
svar : i blondinen kan man stoppa in fyra fingrar men i bowlingklotet bara tre

alltså förstår ni nu vad vi fick stå ut med och det dära va bara sex sycken av kanske hundra alltså jag lovar. haha vi skrattade sönder oss. sen senare efter alla blondinskämt så drog vi runt på stan lite granna och satte oss sen på café storken & vem sitter där , jo självklart bloggaren blondaa.blogg.se sitter där med sin kompis *haha* :) sen vare typ att dra hem .. ah juste jag vart slagen som fan på arslet och låret hela tiden av stoffe & umme tro mig jag har handmärken kvar fortfarande och det svider som fan fortfarande.  Synd om mig visst ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0