största saknaden

Jag kommer aldrig sluta älska dig, du är fan den ända jag kan tänka på just nu. jag kommer aldrig svika dig Martin du finns fortfarande inom mig som den ängel du va och är än idag och kommer föralltid att vara. Jag kommer aldrig att släppa taget om dig även om du släppte taget för mig. Du släppte mig alldeles för tidigt hjärtat men du orkade inte längre o jag förstår dig , jag saknar den glädjen du spred och det mod du hade. Dina ögon som glittrade emot mig och läppar som log , det känns fan som att det va mitt fel att du dog "/ jag älskar dig Martin jag sviker dig aldrig, lever för dig ! Du vakar över mig som den skyddsängeln du är för mig. Jag vet det själv att det är du och ingen annan som är min skyddsängel för jag har sett dig själv med egna ögon fast det va flera år sen allt tagiska hände "/ min finaste blomma du är fortfarnade levande inom mig fast begraven på kyrkogården. Du släppte min hande men jag håller fortfarande i din & den släpper jag aldrig. / Din sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0