Sömnproblem & prat om dagen som va

Jag har nu upptäckt att det verkligen inte går att ens våga försöka sova utan att ha min kille vid platsen brevid. Har försökt att sova nu ett bra tag men har bara legat och vridit och vänt mig i sängen och inte fått en blund i ögonen bara kanske 10 minuter sen vaknar jag av att en tår faller på min kind och det är av att jag saknar Toni så mkt. Men nog om det.
Min torsdag har varit en okej torsdag, ingen skola över huvudtaget för mig denna vecka inte ens senare idag alltså fredag men det är en annan historia som jag inte tar här dåra. Men hur som helst jag satte mig på msn direkt efter jag vaknade och så snackade jag lite granna med anna senare på dagen och så ringer hon mig sötnos som hon är och vi snackade i dryga en timme och sen drev med Waltin på msn det va skojskoj hihi tills en sak hände och jag säger det att det är synd att det ska behöva hända alltså :'(. Sen kvart i nio ringer min älskling och vi pratar lite granna och så bestämmer vi att han ska komma senare idag alltså fredag *wiho över lycklig sofie* men han kommer inte komma förns 4-5 på dagen så kommer längta ihjäl mig och tiden kommer gå fruktansvärt segt tyvärr men sånt får jag väll stå ut med. Sen klockan tio till elva pratade jag med Waltin i tele och och det va underbart att snacka med dig igen jag har saknat dig såå mkt fast du lät död i tele med tanke på att han är sjuk. STACKARN , men jag älskar dig ändå kom ihåg det! Sen la vi på och sen har jag inte gjort så mkt mera än att suttit och kollat in bloggar framförallt http://angelicajunegard.blogg.se hennes blogg från topp till tå och jag säger den bloggen är suverän så mina läsare borde bli hennes med samma sak med http://lillanus.blogg.se den borde folk också läsa :) dom två har väldigt grymma bloggar, enligt mig & massa andra. Tro mig ! Men nu ska jag återgå till bilddagboken playahead och msn med som få som är sociala, puss på er så länge & det kommer säkert ngt inlägg igen innan jag försöker sova. Älskar er aktiva läsare, glöm aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0