sjuklingen

HejjHejj alla blogläsare
nu ska jag berätta om denna dag, den är inte direkt lång om man säger så haha. Jag vaknade typ 07:30 av att det va varmt som fan i mitt rum och att jag samtidigt frös som fan av något slag men jag lyckades somna om ändå. Senare så vaknade jag vid 12 ungefär då gick jag ner och duschade sen la jag mig bara i sängen igen för jag mådde lite illa , sen väckte mamma mig vid fyra ungefär elr ngt sånt dära (minns inte klockslaget) men jag berättade för henne hur jag mådde och att jag kräktes när jag duschade så åkte hon iväg och kom sen hem o jag säger dådet jag önskade hon aldrig hade åkt ifrån början faktiskt *säger inte varför* men ändå. Sen somnade jag lite smått igen och mamma väcker mig o säger att det är mat typ och då tar jag tempern o jag har 38 graders feber.. Alltså *jippi* eller inte alltså , jag har inte tid att vara sjuk :( men nu ska jag kolla klart på melodifestivalen och dricka mitt te sen ska jag nog sova så det kan bli morgon nån gång för min älskling kommer imorron ju.
Men som jag lovat ska jag ju ge er ett blondin skämt en gång varje dag så här kommer blondinskämtet två.

Blondinskämt nr.2
Varför fortsatte blondinen köra runt kvarteret?
svar : Hennes blinkers hade fasnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0