patetiskt

Alltså jag vill bara yttra mig att enligt min åsikt tycker jag att det är så patetiskt att man ska ta nån annans bilder ifrån en hemsida i detta fall så snackar vi om bilddagboken.se. Det är en tjej där som yttrar sig om att vara jag. Det är så patetiskt att hon tar bilder ifrån mig och sen gör en bilddagbok och påstår att det är jag och sen gör en fejkad msn så killar ska adda den. Tjejen jag skriver om nu har jag ingen aning om vad hon heter eller vem det ens är men hon har gjort en fejk av mig och den heter xxSofieee94@ på bdb. Förlåt men den människan måste vara förbannat svartsjuk på mitt utseende och verkligen inte kan tycka om sig själv för hon tar andras bilder och lägger in och påstår att det är dom. Hahaha :) , och för er andra som undrar så heter jag enavschilcher@ och nattflikka@ på bdb , dom är mina och inte den dära andra.
Kommentarer
Postat av: :)

Asså jag har inga problem med mitt utseende, men tyckte du såg ut som en typisk fjortis och killar går så lätt på det så vrf inte uttnytja det?? Dom skickar ju bilder så kan man skratta lite åt det :)

2010-02-19 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0