ny dag

Hej bloggen nu vare dags igen
jag vaknade typ 15:30 och då av att pappa kom hem och typ frågade om jag hade matat katten *suck* jag hade helt glömt bort det alltså. Men jag gick upp för kunde inte somna om längre så jag satte mig vid datorn och sen gick jag och duschade och nu sitter jag här, pappa stack nyss iväg för att hämta killen min inne i Björklinge så dom är vill snart här, 5 minuter kanske. Just nu sitter jag här med en kopp te och känner mig mysig för jag har tänt 3 ljus i mitt rum fast det är inte för att Toni ska komma utan det är för alla som dött och dom jag känner som dött, tänkde ljus för alla döda alltså. RIP dom och må dom vila i frid. Nu ska jag återgå till MSN och senare blir det väll att jag ska ta en promenad med Toni och prata lite, jag känner att jag behöver komma ut efter denna vecka. Men puss på er så länge det kommer nog ett eller två inlägg innan dagen/kvällen är över. Puss älskar er alla !

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

frågestund på bloggen nu ;) så kolla in=D



http://onlyemmaij.blogg.se



2010-02-19 @ 19:41:25
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0