Nationella

ChaCha pinglaN lovers
Idag vare ju Nationella för alla 9or i hela sverige. Jag va sjukt nervös men jag klarade av det tjockt nice alltså & det känns till och med som att jag kommer få typ ett starkt G i svenska eller till och med ett VG.. Ja man hoppas ju alltid på det bästa såklart ! Skolan rullade vidare precis som den brukar och va lika depprimerande och tråkig som den brukar haha. Sista lektionen va engelska då vart det små tjaffs med läraren men det löste sig och vi fick sluta typ 15 minuter tidigare. Kommer hem och sätter mig vid datorn snabbt och sen springer ner och gör iorning mat av något slag och drar sedan upp till mitt rum igen och sätter mig vid datorn och här sitter jag nu..
Och om ni undrar varför bloggen ser så konstig ut så äre för att jag precis skapat den men jag har även en annan blogg som jag delar med min syster jenglaN och den heter www.ppartybrudarna.blogg.se , den borde ni kolla in tkr jag ! haha .. Nu får ni ha det bra så länge , nytt inlägg kommer nog lite senare. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0