lite bilder ifrån helgen som va


toni classon & tim classon, dom tjatade om att få se en speciell film men
jag och jenny ville inte sätta igång den filmen så vi satte på en annan
då vart dom surisar och la sig för att sova ist. haha !

efter att jenny och jag krigade med att komma loss eftersom dom höll
fast oss två typ hela tiden. och på ngt konstigt sett hamnade tim på
golvet och då höll han fast jennys ben men hon kom loss, hon hjälpte mig sen.
sen bar jag och jenny upp tim i sängen alltså han va stel som fan o spände sig
hela tiden jag venne vad, men det slutade med att toni hamnade underst jag
satt fast mellan dom två och tim ligger i stortsätt på min arm så den
nästan går av. haha !

vid typ middagen så började dom viska massa med varandra bara
för att jag viskade en sak till jenny som dom inte ska veta typ så
började dom också göra så bara för att reta oss till vansinna, dom lyckades inte.


tack för helgen sötnosar & förlåt ännu en gång för biokvällen :$ skäms så.
men det ska göras om och då äre en bättre film vi ska se på, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0