KUL KUL

Hej älsklings läsare ah och ni andra hihi
jag kom hem för några timmar sedan ifrån 40 års festen och det va underbart kul och alla släktingar va där förutom min äldsta kusin *tyvärr* men toni verkade tycka åtminstonde det va kul i alla fall. Spelade pingis med Jocke (kusinens kille) och sen med sanna och toni dom va ett lag emot mig och lilla jag vann jag är fan emig bäst alltså. Vi åkte hem kanske klockan åtta eller nånting sånt dära bara för hon skulle på krogen. Efter jag kommit hem så kollade jag msn sen satte jag toni och pappa och kollade melodifestivalen och käkade chips och drack hallonsoda mumms som fan på det alltså. Nu har jag gjort en video till Maweh och den vart precis klar och den finns på youtube den ska även läggas in här nu så ni får hissa eller dissa den och se vad ni tkr, jag ska även länka några låtar som jag tkr är otroligt vackra och sorgliga sen ska jag gå till min pojkvän som typ inte mår så jättebra stackarn men venne vad jag ska göra .. HJÄLP !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hissar videon ! :D



det låter som en mysig dag , jag hade dööö tråkigt igår ^^ <3

2010-02-21 @ 08:57:18
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0