helt slut

Hejj igen alla bloggläsare
nu har jag kommit hem ifrån träningen och jag hade tur mamma följde med ner till hallen så hon stängde aldrig av min dator. JIPPI ! Men jag måste verkligen in i duschen nu och stänga av min dator. sen har min mamma fått för sig att jag sover för dåligt igen ingen aning varför menmen det är vad hon tror så nu har hon tagit hem ngt äckligt örtte som jag ska dricka som hjälper mig att slappna av under natten så jag kan somna och sådära jag venne vad det ska vara nödvändigt för & jag måste stänga av datorn 21.30 framöver inte 22:00 som det va förut. Konstigt ! Men ni får ha en bra fortsatt trevligkväll & natt. Godnatt på er sötnosar , pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0