godmorgon

Godmorgon på er alla bloggläsare & pinglaN lovers
jag har precis vaknat och klockan va 12.50 när jag klev upp ur sängen gick och tvättade ansiktet och satte mig direkt här typ, nu ska jag dra oh göra nånting att käka sen ska jag väll se film eller så sätter jag mig här igen som vanligt typ, hihi. Hemma idag igen ifrån skolan & jag har pratat med min lärare och han och jag ska snacka om min skolgång också för jag ska klara av skolan typ så under veckan efter lovet skulle han och jag till stan och fika och snacka om det typ och sen massa mera och det ska bli kul :) tkr jag i alla fall. Men imorron blire skolan och kanske match också emot Sten Sture i gamlauppsala hallen om jag får vara med eftersom jag inte va med på träningen som vi hade igår *snyft* men vi får se , ska skriva ett sms till min tränare senare ikväll och fråga om jag kan få vara med ändå med tanke på att jag ställde upp och va med i söndags då borde jag nog få spela matchen nu också tkr i alla fall jag (a) hihi. Men nu ska jag dra och göra mackor och sätta mig vid tvn eventuellt datorn sen efter det så ni får hare så bra så länge sötnosar pussspuss. Love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0