fuck this

Godmorgon bloggläsare
Jag skulle ju till skolan idag som det va planerat med några i klassen , min lärare och min pappa men det tyckte inte min mage. Jag fick inte sova en blund inatt pågrund av att jag vred och vände mig hela natten i sängen så tillslut gick jag ut till pappa och sa att jag kan inte sova o jag kan inte gå till skolan om jag inte ska ligga deckad över bänken medans alla andra jobbar och sådära men jag fick stanna hemma igen och jag har inte tid med det egentligen jag måste fan sköta min skola nu allvarligt talat så nu efter lovet som är vecka 8 alltså nästa vecka så ska jag fan sköta mig som fan försöka vara i skolan så mkt som jag bara kan , tvinga mig upp varje morgon även om jag måste gå upp 05:50 när jag är hemma hos min pappa. Alltså detta är ett måste för mig nu , jag ska in på ett riktigt gymnasie och inte jävla UVEN och för er som inte vet vad UVEN är så är det en skola för dom som inte klarat av betygen eller kom in på ngt gymnasie och då får man plugga upp sig på den skolan och den ska jag inte in på alltså. Nej men nu måste jag försöka fixa nånting att äta sen ska jag sätta mig i vardagsrummet och se film tror jag , vi hörs senare och glöm aldrig att jag älskar er. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0