fräck väckning

Hej alla bloggläsare
Nu är det fan en trött sofie som skriver och uppstressad alltså. Det började med att mamma kommer in i mitt rum alltså hon smäller upp dörren och drar av mig täcket och frågar om jag ska spela idag o mitt svar vart ju såklart Nej med tanke på att in tränare sa åt mig att jag inte skulle spela matchen som spelas idag, men mamma säger att jag ska spela matchen för Gunilla har ringt och hon undrar om du vill spela , och jag vart ju glad o sa tog på mig kläderna fixade håret o sminkade mig lite (hihi) och sen käkade, matchen börjar 12 ioch vi har samling 11 :) önska mig lycka till för nu ska vi ta dom denna gång , hejdå så länge. Det kommer komma ett elr två inlägg senare ikväll och då är jag ju med min pojkvän dessutom :) WIHO .. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0