DUNDER DAG

HejHej bloggen och alla mina älsklingar
Igår hann jag inte blogga nånting förutom det lilla när jag satt på tåget mend jenny. Men hur som helst kanske ska berätta lite granna om dagen. När vi kom fram typ halv två så drog vi och fikade på ett litet cafe det va sjukt mysigt sen gick vi till PUB och va på toa hihi och sen mötte vi TobiasWaltin och han va allmänt flummig haha för han hade inte tagit sin medicin typ eller nånting sånt dära. Sen kom killarna och det va mest sura miner ända fram tills efter deras träning då vare lite glatt sen när vi kom hem så vare lite mera sura miner men framemot elva halv tolv vart allt perfekt igen serrni :) och det va skön. Sen vart det sova , jag och toni sover på golvet på en madrass och Tim & Jenny i sängen eftersom dom sov på golvet sist vi va här.
Nu måste jag dra ut med jenny ett tag sen ska vi fixa oss och sen runt halv fem kommer väll killarna hem igen ifrån skolan med hela ligan antar jag väll. Men älsklingarna mina nu får ni vänta yttligare ett tag innan jag bloggar igen , jagh ar typ inte tid längre denna vecka men vi ses snart. loveu

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahap då får jag väll vänta ett tag på nästa inlägg... :P <3

2010-02-24 @ 20:04:46
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0