BILDER IFRÅN GÅRDAGEN !


jag satt på sängen och "posade" för älsklingen skulle promt ta kort på mig
hih men resultatet vart väll ganska okej elr vad säger ni ?

bilden va mkt mkt mkt snyggare på Tonis mobil än vad den vart på datorn
men den får la duga, man ser min sötnos emot min axel också

hemsk bild på mig men underbart vacker på min bejb

suddigt på mig men Toni vart otroligt läcker precis som vanligt
fast ni kan ju försöka igga min äckel hand som syns va (a) hihi..

en halv korkad bild på mig, fråga mig inte vad jag tänkte med när jag tog kortet
jag vet att jag inte ser normal ut. hihi ser packad ut men jag älskar mina ögon
på det dära kortet.. lite ego i det hela men sanningen är jag har vackra ögon har jag kommit på :$

sen fottade älsklingen mig så nu kmr det komme ego bilder
på lilla mig men ni lär la va vana vi detta lage :)

va ba tvungen att lägga upp denna innan ego bilderna kommer
kolla på honom ?! alltså tjejer erkänn ni smälter , han är en LÄCKERBIT i många tjejers ögon men då kan jag göra er sorgsa med att säga att snyggingen är MIN. men nu kommer
bilderna ni längtat efter *not*

bby fotade mig utanför dörren våran och som nu är fast frusen btw så vi är inlåsta men pappa ska antagligen ringa nån senare idag som hjälper oss att komma ut fan. haha annars kommer inte jag kunna komma hem till lilla mamma och det vore ganska synd för då kommer jag inte komma med jenny till sthlm på tisda och då dör jag ! ! ! dessutom kommer inte toni t skolan heller men det lider han säkert inte av men han är ju en mobbad sthlmare om har lov vecka 9 mohaha fast då får dom påsklovet innan oss och dessutom går ut 9an dagen innan..

alltså det är bara för er att erkänna jag är grymt söt på den bilden
kolla liksom lilla sofieschilcher LER på kortet fast falskt :/

denna sexiga bild får avsluta dagens bilder :D alltså rawwr på honom
japp och ni tjejer med bra smak smälter säkert lika mkt som mig när
ni ser detta (a) hihi..




NU BLIR DET MYSA MED ÄLSKLINGEN I SÄNGEN OCH SEN SOVA ANTAR JAG KLOCKAN ÄR JU TROTTSALLT TJUGO I FYRA PÅ MORRON OCH VI SKA JU ORKA UPP SENARE IDAG OCKSÅ OCH INTE SOVA BORT HELA DEN VACKRA DAGEN. det blir flera kort imorron för vi ska ut på promenad och fotta antar jag för det är så jag har planerat!
GODNATT PÅ ER ÄLSKLINGAR, älskar er alla som läser min blogg men jag saknar kommentarer..

Kommentarer
Postat av: Sabina

du vill ha kommentarer? då jävlar ska du få de !



asså, stackars toni? du kan ju inte lägga ut sånna bilder på honom? :s

skulle du bli glad om han la ut en bild på dej i underkläder? nej, skulle inte tro det va?

så lilla gumman, tänk innan du gör något !



2010-02-23 @ 14:00:42
URL: http://ttvabrunetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0