VISTE ATT DET SKULLE HÄNDA

Nu sitter man här nyduschad och nyvaken vid datorn medans Toni ligger i sängen och
 ser
på skidorna typ eller något och Tim åkte ner på stan
 för att lämna ett busskort , får se om
han dissar mig och Toni eller om han kommer tillbaka...
Men tror nog inte han gör det
eftersom hans brud måste hem ifrån hennes kompis som bor utanför
 uppsala & hennes
farsa är arg på henne och då måste självklart Tim följa med och dissa mig
och Toni. Han
vill tydligen inte lösa allt som är fel mellan oss menmen, hans val jag tänker
 inte hunda
honom längre. Ååh är fett sur just nu, behöver komma ut och
slå på nånting..
Snart drar mamma och min broder på hockeyträning & jag blir ensam
 hemma
tillsammans med älsklingen men jag tror vi ska ut och gå ett tag och bara
 andas friskluft
för jag behöver lugna ner mig så nu ska jag fixa mig så vi kan komma iväg. Herrå
:*



en bild jag tog igår samtidigt som jag tog den som jag la upp igår ^^
BTW: NI får massa bilder ifrån bowlingen så snart jag får bilderna av
Rebecca. Underbart kul va det sen på kvällen va det skönt att lägga
sig i sängen asså :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hoppas du lyckas lugna ner dig. :)

2010-12-04 @ 13:52:54
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se
Postat av: Ida

fin blogg :)

2010-12-04 @ 15:19:52
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0