VAFAN SKA MAN GÖRA IDAG DÅ

Sitter i sthlm nu och jag vaknade precis och duschat har jag med gjort så nu sitter jag och letar fest eller något att göra ! toni har träning klockan 5 och ska ner o kolla på den (= sen får vi se hur vi gör , kanske drar till jessica om dom hittar någon fest annars blir det nog dra till lejon om hon kommer ner och kollar träningen.. :) men jag försöker uppdatera så mkt jag kan nu medans jag är i sthlmm. Men ska dra o göra mat nu !
Bild på mig och jessica ifrånen fest för ett tag sen (=
Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-18 @ 14:27:45
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0