KAN MAN BLI FULL PÅ LYFT? VI KUNDE TYDLIGEN

Nästan precis hemkommen ifrån Huddinge tillsammans men lejon. Hade helt underbar dag idag.
När vi kom fram till huddinge så tog jag ut pengar sen gick in på guldfynd och köpte en 40-års present till min mamma som fyller nästa söndag & sen väntade vi på Dennis och hans söta tjej.
När vi träffat dom så gick vi till en pizzeria och käkade as goda pizzor där.

Bilder har tagits under dagen och även filmer (två st) som ni ska få se. Men här kommer bilderna

Bus med killarna innan vi åkte:


Under tiden vi va i Huddinge (pizzerian);




Påväg resan hem till Sundbyberg;




Bilderna som togs under tpgresan påvägen hem. Nu ska jag ge er våra egna "seriösa" filmer =) , ni måste bara se dom. Bästa ever jag lovar , ni kommer garva ihäjl er om ni har samma humor som oss.

Andra videon ;

 

 

Nej nu ska jag tappa upp ett bad innan killarna kommer hem ifrån träningen och slappna av i ryggen sen ska lejon göra detsamma och när båda är klara ska vi massera varandra tillsammans med en massageolja som Tuija tog fram till oss två. Hehe , lejon sötnosen har somnat breve mig, så jag väcker henne nu. Elak som jag är. Dags att kanlla iväg , jag ger er ett inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0