FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD !

Postat av: emma

Hejdu! :)

Ja, det skulle jag kunna göra.
- varför började du blogga?
- vilka bloggar läser du?
- klädsmak?
- vad vill du bli när du blir stor?
- hur skulle du reagera om din
pojkvän var otrogen?

1. jag blev inspererad av paow och dom dära andra bloggarna faktiskt.
2. jag läser massa olika bloggar men min pojkväns blogg & mina andra kompisar men jag läser inte dom dära stora bloggerskorna , jag har inte fallit av intresse för dom men jag kan besöka paows blogg ibland.
3. jag har ingen stil precis men jag använder mest det jag tkr är skönt 

Postat av: toni <3

1 : vad skulle du göra om du vann 1 miljon ?
2 : vad önskar du dig i julklapp ?
3 : blont elr brunt hår på en kille ? :)
4 : vad önskar du dig i födelsedags pressent ?


1. Jag skulle nog åka utomlands för en del av pengarna. Köpa en egen lägenhet eller ett litet hus som passar mig , en katt och så skulle jag köpa mat och möbler med mera för resten och om det vart något över av pengarna skulle jag shoppa upp eller fika för resten.
2. Jag önskar mig ingenting av dig älskling, du har redan gett mig för mkt.
3. Beroende på vad för stil och ansiktsdrag han har i ansiktet men du skulle nog passa i båda eftersom det är det du vill veta ifall du skulle passa i det.
4. Du , det har jag inte ens tänkt på en. Trottsallt 3½ månader kvar tills jag fyller

Postat av: Nathalie

1. förebild?
2. skulle du ta en vän före en kille?
3. va har du för musiksmak? :)

1.
jag vet faktiskt inte.
2. beror på ifall jag inte träffat vännen på länge då skulle jag kunna göra det
3. jag har olikmusiksmak, jag lyssnar på det mesta. 

Postat av: mayahedström

vad är det sorligaste du verkligen varit med dom? kram

jadu finns massa saker men mest att martin tog sitt liv tror jag.. 

Postat av: Amanda

har du blivit sårad nångång när det gäller kärlek?
berätta gärna :)
sorry om det är för känsligt, du behöver ej svara om du inte vill :)

som jag skrev här ovanför så tog ju en kille jag hade sitt liv så det va ganska sorgligt och det hade med kärlek att göra. alltså inte över att han tog sitt liv utan att han o jag va tillsammans när det hände.. men mera än så orkar jag inte berätta såhära öppet här på bloggen utan det är mera privat. 

Postat av: emma

HUr många läsare har du per dag/vecka? skulle du kunna printa och visa? :)

tyvärr vet jag inte hur man printar , jag är lite efterbliven jag vet me jag har ungefär 120-150 om jag inte använder såna dära "mera besökare" hemsidor för då kan jag få mera än 300-400 läsare. Helt olika på hur aktiv jag är på hemsidorna men som sagt  120-150 läsare om jag inte använder någon sida :) 

Postat av: frida

vad tycker du om mina bloggar? vad kan jag skriva mer om osv?(:
har du färgat hår,löshår eller är det naturligt? jättefint iaf:)

Jag tycker om dina bloggar framförallt ryttarbloggen din. Läste igenom den snabbt när du skickade kommentaren o kollat lite då o då om dagarna. För hästar är sp roligt att läsa om och hur det går för andra ryttare som har hänt och hur dom arbetar med sin häst men jag tkr mera video inlägg på när du rider. Går det att fixa kanse ? ^^
jag har färgat mitt hår blont igen har alltid vart det förutom några gånger då jag vart brunet. men jag använder löshår ibland men inte så ofta på grund av att det sliter ganska mkt på håret om man tupperar och sådära så jag är lite försiktigare med det nu. Tack ! 

Postat av: Rebecca

nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan :)

detta är ju inte precis någon fråga men visst jag kan skriva ner tre saker.
1. mamma & pappa
2. Min pojkvän
3. Mina närmaste vänner

Postat av: Linn

din bästavänn ?
röker du ?
när blev du & din kille tillsammans ?
vilka bloggar läser du mest ?

kommer inte på flera, iaf dags att träffas snart ;]
puss !

1.
Min bästavän, hm. Aah fast bråken osv måste jag säga Tim Classon<3
2. Japp jag röker men jag ska faktiskt sluta efter nyår (:
3. 21 december 2009 alltså om 6 dagar har vi ett år tillsammans.
4. http://sagahusberg.se , http://feliciakyllers.nu , http://angelicajunegard.blogg.se , http://shms.blogg.se dom bloggarna läser jag varje dag så fort jag får tillgång till dator någonstans måste jag kolla in dom innan jag går därifrån. Det är typ standard! Hoppas dom läser min lika mkt också (: 


Postat av: Anonym

hur träffades du och din kille?`:)

den historien har jag redan tagit förut o jag har inte riktigt tid att förklara det nu men jag lovar jag ska skriva ett inlägg om hur exakt vi träffades ifall ni orkar läsa det sen :) men jag vet inte när men håll utkick , senare ikv kanske. Får se !

Postat av: F i g a r o'

Vem var din första kärlek?
Stjärntecken?
Längd?
Musik smak?

Martin va nog min första kärlek tror jag. Den stora alltså!
jag har fiskarnas stjärntecken
172 och kommer nog inte bli längre
Jag lyssnar på det mesta !



Så det va frågorna ifrån frågestunden så den är avslutad nu och det kommer säkert komma flera såna dära fast nu får vi vänta ett tag med det =).. Nu ska jag och Frida ner till stan eller ah snart ska kolla lite mera saker på datorn och kanske typ gåpå toa börjar bli kissnödig,hehe intresaant :O ?! eller inte.
Vi hörs senare när jag kommer hem och som sagt jag ska försöka orka skriva hur jag och Toni träffades då eller så gör jag det på våran årsdag , lite mera spännande då tkr jag.

Kommentarer
Postat av: saga husber g

Vad söt du är gumman! läser din med <3

2010-12-16 @ 08:30:22
URL: http://sagahusberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0