MUNSÅRPLÅSTER (Y) & SVINKALLT

usch jag är en fryssen liten flicka just nu asså. Jag va ju med lejon på stan ett tag,
snackade och fickade lite granna på storken sen gick vi och köpte blommor sen gick
vi upp till akis och hälsade på en kompis som ligger där, glömde att min farfar ligger
där :( kunde ju hälsat på honom på en gång, men så smart är inte jag precis så
jag funderar på att hälsa på honom imorgon om jag hinner..
När jag kom hem så somnade jag i sängen och mamma väckte mig och sa att det
va mat för ett kort tag sen och så käkade jag sen hann jag precis se julkalendern
hoppas den är bra nu i år , kan inte riktigt säga om den är bra elr dålig efter
första avsnitet menmen. Nu ska jag bada innan min älskling kommer till mig :D
han sover här i natt så jag ska ut och möta honom vid bussen sen. Lovade han !
Så vi hörs senare ..





Två bilder på mig som jag tog idag.
sista bilden är på mina läppar, ser man hur torra dom är + ser ni mina munsår?
dom försvann lite granna av munsårsplåster så jag rekomenderar det.
ett av tre sår försvann under första natten (y) helt underbart !

Dagens outfit:
Jeans - gina
tröja - broders
canada goose jackan - hemsida

det där är dagens inlägg senare kommer ni få lite mera inlägg angående andra
saker säkert eller nånting sånt dära :) nu måste jag slänga mig i badkaret o
värma upp mig jag fryser fortfarande, sen måste jag möta bebisen som snart
är i Uppsala fick jag nyss sms om, kyssen ;**

Kommentarer
Postat av: Joly

Åh, vad jobbit med munsår :( jag brukar också få det när det är så här kallt ute !

2010-12-01 @ 20:55:09
URL: http://jjooly.blogg.se/
Postat av: Theresé Adelman

Fin! :)

2010-12-02 @ 17:40:33
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0